23 Mart 2008

En Hiç


En iyi Hitchcock'lar:

1. Vertigo: Yok, iyiyim. Buraya çıkınca biran başım döndü de.

2. Arka Pencere: Aferin yani Lisa, evden getirdiğin ipek gecelik filan derken oyaladın beni, bak geceleyin Miss Lonelyheart intihar etmiş. Kaçırdık sayende.

3. 39 Basamak: 39 basamak ne diye soruyor adam. Şimdi bilmiyorum desem herşeyi bilen adam olarak kariyerimi bu Albert Royal Hall'un sahnesinde bırakırım. Yok söylesem şuracıkta vururlar beni. İki ucu boklu değnek dedikleri böyle birşey olsa gerek.

4. Rebecca: Demek beni o kadar korkutan, senin bu kadar önem verdiğin gizemli kadın ölmüş eski eşin? ha-ha, ben de birşey sanmıştım.

5. North By Northwest: Kuzeye kuzeybatıdan gidersen önce denizi göreceksin. Sakın şaşırma!

6. The Lady Vanishes: - Kadını gözlerimle gördüm diyorum. Gerçekti.
- Tamam, geliyorlar. Çabuk sus ve öp beni.

Hiç yorum yok: